Ozlemdogan Ftmgl12 bende leyla beytura gittim ilgi alaka sıfır heryer pis iki dk bile sürmedi muayene. Devlette bile daha çok ilgileniyorlar gerçekten de para verseler de birdaha asla gitmeyeceğim bir hastane ve doktor
Emossk Doğuma değil de normal muayene ye gittim bir kez bildiğin pisti valla onlar bana üstüne para verse gidip olmam
Ftmgl12 Emossk Muayene yeri mi pisti hangi doktora muayene oldunuz doğum için oraya mi gitsem diye düşünüyordum
alaaaanur Sevgi Demirhan kuzenemi normal doğumda mahvetti araştırmaya zor yetiştirdiler. Müjdede İrfan Bey bence en iyi doktor. Ücret de 150 TL