Aysnrmlym Ayı geçtikten sonra kalp çarpıntılarım başladı kanım 9 a düşmüş doktor ondan olabileceğini söyledi çarpıntı sorunu yaşayan varmı benim gibi
iki-bebekannesioluyor Aysnrmlym benimde 6. Aya girdim çarpıntı çok oluyor o bu ara yüreğim dönüyor nefes alisimi bile etkiliyor nedenini hiç bilmiyorum kilomdan olabilir diyorum kendimce
Ciftcekirdekailem 29 haftaligim ben de yaklaşık bir aydır çarpıntı yaşıyorum. Gececek inşallah bu günler 😔 bugün doğru düzgün nefes alamıyorum carpintidan. Drlar gebelikte normal olduğunu söylüyor