6154mom ben 2 dozuda oldum cildim aşırı hassas beyaz tenlilerde kızarma şişme çok olur demişti yapan kişi. 2 dozda da ne ağrım oldu ne kızarıklığım. İçinizi ferah tutun. Limonlu su içtim o kada kan akışını hızlandırıyor ya belki o yüzden ağrı vs çok olmamıştır çünkü üzerine de yattım hep