Ferhanferi eser miktarda çıktı benimde ödem ve tansiyon yüksekliği eşlik ederse gebelik zehirlenmesi dediler ama ne odemim ne de tansiyonum var evde hergun tansiyon ölçümü yapıyorum idrar tahlili de yapılacak ara ara birde en önemlisi stres yapmamakmis