Betibella Hamile olduğunuzu eşinize nasıl söylediniz sürpriz yaptınız mı? Benim içinde bir fikir olabilir😊
CeynoO Betibella Ben dolaba yazi yazdm bide bebek zibini astm . Ultrason goruntusunude astm . Kapidan girince direk gordu . Verdigi tepki YOK ARTİK oldu 😁😁😁😁😁😁
Mrv135 Betibella Ben yapamam öyle sürpriz falan içimde tutam yani 😂 Gelirken eczaneye uğrayıp test alır mısın demiştim o da senin adet günün geçmedi ki daha demişti. Çift çizgiyi görünce de yanına gidip “ Aşkııım baksanaa” demiştim 😂😂😂😂
minik22 Betibella bi bahaneyle eve çağırdım hastaneye gittiğimi biliyodu ama hamile değilmişim dedim önce, sonra evde bikaç zıbın test falan görünce şok tabi inanmadı çünkü hiç beklemiyoduk hiç 😀 o gün de cenazemiz vardı herkese söyledik herkesin yüzü güldü
Arslan_nurten Süpriz felan yapmadım istemiyordum çünkü beyfendi gözün Aydın hamileyim dedim.Şaşkın şaşkın gülümseyerek yüzüme baktı daha da fazla sinirlenmiştim 🙄
tazebiranne_hg04 Betibella telefonda söyledim ağlayarak o da maç sahasında baba oluyorum diye bağırmıştı 😂 anneme ise çocukluk fotoğraflarımızı koyup en sonunda anneanne oluyorsun diye duygusal bir müzikle video yapıp söylemiştim çok ağlamıştı bende öyle 🥲
seymaseda Daha 1 buçuk aylık evliydik bi cuma sabahı test yaptım , eşimin yanına gidip hadii babasııı uyan dedim uyku sersemiyle bi şok oldu test çubuğunu gösterdim sarıldık birlikte ağladık ikimizde🥺♥️