Kızlar midem çok bulanıyordu agrilarim vardı adetim 2 gün gecikti persembe günü test yaptım pozitif çıktı hemen gidip beta değerine baktırdık 1183 çıktı yarın doktora gideceğiz umarım artmıştır ara ara kasik agrilari oluyor ve sarı akıntı var normal mi sizce