fenperest Bebegimin takiplerini burda yaptirmayi planliyoruz. Giden memnun olan var mi ? Nedir hastaneye dair gorusleriniz ?
Clementinee fenperest Ben canım doğum paketim var başından beri Liv takipliyim çok memnunum Allah nasip ederse Çarşamba doğumum var. Coşkun şimşir doktorum mükemmel bir insan tavsiye ederim