insaninkiziolmali Merhabalar bir kızım var 4.5 yasinda 😊 2. bebegime hamileyim bu pazartesi doktora gidicez inşallah varmı aranızda 5 haftalık olan arkadaşlarım 😍En büyük problemim ne yersem karnım gaz doluyor resmen😔 şimdilik bulantim olmadı şükür 🌸
Elifbade insaninkiziolmali bende aynı senin gibiyim 4.5yasinda oğlum var 4+1haftaligim bende perşembe günü kontrol e gideceğim
Elifbade insaninkiziolmali benimde bulantım yok ama ağrım çok bel kasık ağrısı çok yaşıyorum ve sürekli baş dönmesi yaşıyorum.ilk hamilelikte hiç bir i yoktu ama bunda çok zor geçiyor
MucizemE insaninkiziolmali merhaba bende 6+5 haftalığım bugün gördüm vevkalp atışlarını dinlefik çok şükür Rabbim isteyen herkese bu duyguları yaşatsın inşallah🙏🏼💕
zgeKurtuldu Merhabalar bende bugün tamı tamına 6 haftalığım♥ Bugün dr kontrolünde bebeğimi görüp kalp atışlarını duyduk çok şükür🙏🏻
merwwe benimde ilk hamileliğim 5+3 teyim yarı kontrolüm var bakalım neler dicek doktor . şu anlık bulantım yok inş olmaz .Ama kasık bölgesinde ağrı var
insaninkiziolmali Hepimiz hayırlısı ile alalım yavrularımızı kucağımiza inşallah 💖💖 gaz problemini genelde erkek cocuklari yaparmış bi kızım var birde oglusum olsun istiyorum saglikli olsunda cok-da önemi yok aslında 😊😊
5534839733 insaninkiziolmali aynen cnmm bnmde 7+1 bugun bende halen ayniyim degismedi gaz bulanti devam
Melikesii Bende tam 6 haftalığım ocağın 2 sinde gidicez kalp atışlarını dinlemeye Allahın izniylr 🙏🏻😍😍