meraba hanımlar doğumdan sonra iki kez adet gördüm fakat bu ay adetim çok gecikti tam sekiz gün oldu ve bugün test alacağım sizce normal mi (korunuyoruz) emzirirken gecikme oluyormuş diye okumuştum ama hamile kalmak da istemiyorum napacağımı bilmiyorum