Neslikra06 yemeklerin üzerine birazcık ekleyip bitince tekrar ekleseniz? Farklı bir şeyle yiyince belki daha kolay olur. Ama yiyemiyorsaniz da zorlamayın ayran icebiliyorsaniz ayran yapıp için. Ben de süt içemiyorum, yoğurt da yemeğin yanında olmayınca yemiyorum unutuyorum. O yüzden ayran içmeye çalışıyorum.