İşyeri ortak bir işyeri değilse 32.haftada çalışamaz raporu alıyorsunuz doktorunuzdan ardından o zaten e devletinizde görünüyor sizin sonrasında doğum zamanı hastane bildirim yapıyor tekrardan siz e devletten onay veriyorsunuz🌸Bağ-Kur’lu olmasanız sigortalı olsanız çalıştığınız yere bu kağıdı veriyorsunuz ve onlar onaylıyorlar 🌸