kahvesever__ Arkadaşlar 28+2 yim bebeğimin hareketlerini dışardan göremiyorum normal mi acaba ?? Bu aylarda olupta yaşayan varmı. Bu durumu
Clementinee kahvesever__ Seninle alakalı değil canım bebişinin duruş pozisyonu 😇😇😇 benimde öyleydi sonra düzeldi 🤍🤍