Nartnm Arkadaşlar 5haftalik hamileyim 10gundur lekelenme şeklinde kanamam geliyor böyle bı durum yaşayan varmı doktorum kesede bı sorun olmadığını söyledi yerleşme kanamasi 5gun Max sürer deniyor ne yapmalıyım bilen var mı?
okuyor Nartnm 1.5 ay sürdü benim. Doktorum ilk günden itibaren progestan başladı. Kese içi kanama alanım yoktu. Rapor aldım birkaç hafta. Dinlendim. Yolculuk yapmadim.