berjerdekikaolikalev Eceissi içime gözükecek diye doğuyor canım Rabbim gönlündekini hakkında hayırlı etsin inşallah
Mrv135 Ortalama 7 haftalikmissiniz bebek olusmadiysa da biraz daha beklemeniz daha iyi olmaz mı? Çünkü geç döllenme olabilir.
gulfemsvnc Eceissi Bir iki hafta daha bekleyip farklı bir doktora görünün lütfen😞 Rabbimden umut kesilmez geç döllenme olabilir
berjerdekikaolikalev Eceissi Canım çok üzüldüm ya ama tek doktorla kalma başka doktora da git bakalım bazen böyle hatalar olabiliyor yani bilemedim