Ben de 9 gün oldu sezaryen oldum, ilk bir hafta sabah akşam dikişlere batikon sürdük ve antibiyotik kullandım, ağrı için de ağrı kesici ilaç alabileceğimi söyledi doktorum. İlk birkaç gün zor geçiyor özellikle hastaneden eve gelince ağrılar daha çok hissediliyor ama hergün daha da iyileştiğini göreceksin