Klbk01 İlk kızımımı suni sancı ile doğurdugun içim planlı oldu tecrübem yok bu sancı olsun su olsun illah gecemi gelir her sabah. Bugünde doğramadım diye kalkmaktan sıkıldım ☺️
SutlacimiYedimmiBen Klbk01 hiç belli olmaz ama bnm ilk bebegimde sabah saat 5 civarı tuvalete kalktığında suyum patlamisti😬 ikincisinde ise yine sabah saat 4.45 civari ilk sancim gelmisti
Klbk01 omerim32 genellikle hep gece belime sancı girdi lavaboya kalktım suyum geldi msjları cok okuyunca 🤣 böyle düşündürdü
Klbk01 SutlacimiYedimmiBen evet genellikle bu saatlarde lavaboya kaltım suyum geldi yorumlarını cok okuyorum bnde kendimi geceye şartlandırdım galiba 🤣
Klbk01 bebemkalp kolaydı diyemem ilk doğum biraz tecrübesizdim acılmam yavaş ilerlerledi 23 saat sürdü o da yordu