Kızlar yardım edin geçen hafta çatı muayenem yapıldı açılmam hiç bir şeyim yok daha normal doğum tarihim 28 Şubat ayın 18 in de kontrolüm var doktorun artık net bir şey söylemesi gerekiyor değil mi 😞 çok korkuyorum ve sol bacağım inanılmaz ağrıyor bir yandan mantarla savaşıyorum psikolojik olarak çökmüş durumdayım artık bir an önce doğurmak istiyorum aynı hafta varsa siz de durumlar ne