Mozarella Sezeryan sonrasi için korse almak lazım mı kizlr? Ve hangi marka önerirsiniz? Dogumama 5 gün kaldı kismetse hemen mi takmak lazım, bana fikir verseniz..
Oznurkk Mozarella 6-7 saat sonra takılabilir diye biliyorum. Çok geç takılınca da bir anlamı kalmıyor maalesef. Bende alacam ama karar veremedim ne alsam diye.
Zel_i Mozarella bence doktorun en doğru cevabı verecektir bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor hemen benim ilk oğlumun doğumundan sonra ilk yürümede hastanede takmıştım ve owli markaydı bel destekli olan cırtlı
Ygtkgn Bende on gün önce dogum yaptim doktorum hemen takabilirsin cirtli korse demisti ama ben birgün sonra taktim eve gelince yanimda degildi faydasni gördüm nerdeyse hic göbek kalmadi