mrvcet canım benim bulantılarım ve kusmamda 6. haftada başladı 16. Ya kadar sürdü. Seni çok iyi anlıyorum. Ben prilam kullandım. Doktorum bitkisel bir ilaç olduğunu tereddür etmeden kullabileceğimi söyledi. Kendimi iyi hissettiğimde içmiyordum, sonra içmediğime pişman oluyordum :) açık havada yürüyüş, bana iyi geliyordu. Genelde patates, peynir ekmek yiyordum. Mide boş kaldığında bulantı birden artıyordu ve artınca yiyemiyordum hiç. Bazı meyvelerinde iyi geldiği söyleniyor, onları yazmak istemedim şimdi.Bulantıdan geceler boyu uyuyamadığım oldu, bazen kusamıyordum. İnşallah senin ki bir an önce geçer. Mide bulantısı bebeğin sağlıklı olduğunun belirtisi diyorlar :)