Asilsmommm Özellikle ellerimde gece kaşıntı oluyor kızlar sizde de var mı bi de son bir haftadır feci ödem oldu ayaklarım normal mi bu ikisi 37+5 teyim
Yalcnnaysgll Asilsmommm 37+4 bazen bi bakıyorum tek taraflı ayağım arı sokmuş gibi oluyo şişiyo ama ödemim çok fazla var tuzludan olduğunu sanmıyorum çünkü yemiyorum sona yaklaştık ondan yüzüm burnum bile şişti biz bir doğuraydık 🤩
Selmaa97 12+5 haftalık gebeyim bendede oluyor kaşıntı ben nemlendirici sürüyorum bu hafta doktor kontrolum var gidince sorucam ödem genellikle fazla tuz tüketiminden kaynaklı oluyor
Asilsmommm Yalcnnaysgll canımm normal Doğum mu düşünüyorsun gelcek mi benimki emin değilim doktor en az iki haftan var dedi
Yalcnnaysgll Asilsmommm normal olcak benim canım pozisyonu almış ilk kızımıda normal yaptım gelmesini bekliyoruz şuan
Yalcnnaysgll Asilsmommm amin inşallah ama pek gelesi yok ilk kızım 38 de geldi şuan 38 sayılırım tık yok😂