Beslenmeniz nasıl bilmiyorum.Benim de uzun dönemdir mide ağrılarım var.Şuan 12 haftalığım.Ne yesem taş gibi oturuyor mideme.
Doktor ekmek,simit,hamurişi,bulgur,pirinci yasakladı.Sebze ağırlıklı ,çorba salata içeren bir diyet tavsiyesi verdi mide ağrısı için.Cidden ekmek simit yiyordum bulantılarımdan dolayı onları kesince daha az taşlaşıyor midem.Tam doymadan kalkıyorum sofradan porsiyon azaltmak da bir nebze fayda sağlıyor.
Yemekten sonra yarım saat evde yürüyorum hazmedebilmek için.Siz de durumunuza göre daha kısa yürüyebilirsiniz.
Bunlar tamamen kesmedi ama bir nebze iyi geldi.
Ayrıca maden suyunun içine çay kaşığının ucuyla çok az karbonat koyup bir iki damla limon iyi geliyordu bana ama doktorum bana izin vermedi karbonata.O yüzden öneremiyorum,kimi doktorlar izin veriyor sanırım doktorunuza danışabilirsiniz.