Han Bugün belim agrısından duramadm altan muane oldum ne acılmam yoktu aksam 5 de muane oldum nets sancım ckmadi 40+2 günlük hamileyim gece 11 de lavaboya gittim ve peceteye hafif kan geldi birdaha sildim bu sefer çok geldi agrm olana kadar gitmiycem dedim ve her lava boya gitimde artk cok cok az geliyor sizce napmam lazim
Cigdemoyku Han bence sabaha kadar bekle sancın başlar zaten.benim nişanım geldikten 3/4 saat sonra suyum patladı
Busrasahin7714 Han nisan geldiginde doktora gittim ve doktor normal olduğunu eve gidip sancilarimi beklememi soyledi sancilarim tam 5 gun sonra basladi
Melek00 Bence git suyun gelmesini bekleme sonuçta herkesin suyu evde gelmiyo belki de suyu az olduğu için kanaman vardır bu kadar ertelemeden git