cankusumyavrum Merhaba acil dedim çünkü yarın galiba ilk işim doktora gitmek olacak 22 haftalık hamileyim ve göbeğimin olduğu kısımda karnımda yani acayip şiddetli bir ağrı var yürürken otururken yatarken bu ağrı iki gündür benimle. Sizce normal mi bebek büyüyor diye mi ağrım oluyor sanki karnım patlayacak gibi hissediyorum sizde de oldu mu böyle
Fatoo33 Canım bence doktorunla görüş, yani genel olarak hamilelikte ağrılar olabiliyor ama 2 gün düzenli bi şekilde olması garip. Mesela 1 saat ağrıyıp geçebilir kramp girip geçebilir 2 gündür düzenli ise doktora git mutlaka yarın.
Hasret47 Canım o bende de var tarif edemiyorum ama ne saga dönebiliyom nede sola aşırı rahatsız ediyor ve gece hiç yaptırmıyor yuruyemiyrm bile çok farklı bir ağrı anlatılmaz