38+2 Dün planlı sezaryen ile yatışım yapıldı . Hala sancılarım yoktu . Bebeğimin kilosu falan haftasına göre ileride gidiyordu . Beni giydirdiler ameliyathaneye sokup belden uyuşturdular ve belden vurulan o iğne çok acıtmıyor. Daha sonrasında hemen sonda taktılar ve takarlarken biraz hissettim çünkü tam uyuşmamıştım . Ameliyat başlamıştı doktorların el hareketlerini hissediyordum ve ameliyat esnasında mideme felaket bir ağrı girmeye başladı muhtemelen baskıdan oldu . Biraz heyacanlıydım sakinleştirici verdiler ve midemi bulandırdı ameliyat esnasında kusuyordum derken bir ağlama sesi geldi . Yavruma gece 11 sularında kavuştum . Daha sonra oğlumu çocuk doktoru muayene etti solunumda biraz sıkıntı gördü 10 doğum yaptırdık 8inde aynı şeyi yaşadıklarını söylediler . Bebeğimi daha kucağıma alamadan emziremeden başka bir hastaneye sevk ettiler . Gecem perişan geçti kanamam başladı ve dikiş yerlerim çok acıdı. Bugün hastaneden çıkışımı yaptırdım hemen bebeğimi görmeye gittim . Kuzumu kövezin içinde iyice inceledim . O hastaneye gidişimi bir ben bir Allah biliyor… Ameliyat yerim beklediğimden daha çok ağrıyor. Yürürken sanki dikişlerim patlayacak gibi oluyor kanım çekiliyor adeta . Aklım hep bebeğimde bir an önce kavuşmak istiyorum dualarınıza ihtiyacım var 🙏 Doğum yapalı neredeyse 30 saat olacak ve ağrılarımda hiç azalma yok . İlaçlarda faydasız … Allah herkesin yavrusuna şifa versin inşallah 💙🤲🏻