Oguzhanberraselina Yorumlarınızı alalım sevgili anne adayları, ben normal düşünüyorum eğer bir sorun çıkmazsa 🐣🌼😍
esraboyoglu95 Oguzhanberraselina 2.kez normal doğum yapıcam ve 10 kere de olsa normal doğum isterim 🥰😅
Meltemkrkmz Oguzhanberraselina 2 normal dogumum var. İnsallah 3 z bebeğimi de normal dogumla dünyaya getırcem bi aksilik çıkmazsa 🥰
NeseA Busra2013 kız zor olsaydı dördüncüyu yapar miydim:) inan bana zor değil tabiki kimse kucakta çocuk getirmiyor tabi zahmeti var ama o an geldimi herşey yoluna giriyor şancı anında nefes egzersizi yap kendini dinle sakin kal bağırma Rabbim yardım ediyor
Busra2013 NeseA 22 gunum kaldı 37 haftadayım ne zmn gelır bılemem ama dogum tarıhı 8 martt verdı doktor kendıme guvenemıyorum cunkı hamıelllıkte nefes darlıgı kalp carpkntısı cok oluo ya kalpten gıdersem ıkınamazsam bebege bana busı olursa dıe cok korkuom
NeseA Busra2013 hiç korkma can yalnız değilsin doğumda eve ve doktorlar var en ufak riskte hemen yardımcı oluyor inan bana dualarımdasın inşallah sağlıklı bi sekil de yavruna kucağına alırsın inşallah 🤲🏻😘
SutlacimiYedimmiBen Oguzhanberraselina ilkinde suyum gelmisti 35.5 haftada suni sanci verildi 10 saat sonra doğurdum 2.850 gr 50cm. Ikincisi çok kolay oldu sancim geldi 3 saat cektim evde hastaneye gttim 9cm acilma vardi doguma alindim hemen 15 dk icinde doğdu 40.0 da 4.110 gr 51 cm😊