Geçen ay olmuştum da çok yüksek değildi zaten bakteri vardı tek 85 falan 70’e kadar düştü çabuk gene belirtiler var ve o zaman ki gibi gene 2 gündür az su içiyorum ve sanırım eşimle ilişki sonrası nüksediyor bu…. Neyse sorum şu sağlık ocağı bu testleri yapıyor dimi yarın gidip idrar tahlili vereyim diyorum ne kadar erken o kadar iyi bu arada 17 haftalık hamileyim bebeğe zararı var mıdır idrar yolu enfeksiyonunun