Dermin Kızlar çarşamba sezaryan doğum yapıcam zorunlu olduğu için 4 bin tl fiyat verdiler acaba herşey içine dahilmi yoksa sadece ameliyatımı kapsıyor irmette doğum yapan varsa yakın zamanda bilgi verebilir mi