Kprn000 Prenceees6 magnezyum kullanıyormusun? Bende de o haftalar da oluyordu kasılmalar başladı diyip magnezyum vermişti doktor.
Ceylin680 Prenceees6 karın ağrısı gazdan ve kabızlıktan olur.ama hafif regl sancısı kramlar varsa iğne tarzı batmalar bunlar yalancı sancı bebek büyüyor demektir
Dilarasrcglr Prenceees6 bende de aynı şekilde var 25. Hafta dayım kitliyor beni birden sonra kesiliyor gaz sancısı gibi de değil