Pati Ezram2121 evet canım dun gerceklesti suan iyiz şükür dogum hikayem uzun sonra yazıcam.Bide covit cıktık bebişle ama bi belirti yok
Pati Ezram2121 Allah razı olsun canıminşallah tum hamileler bir avazda Allah doğurmayı nasip etsin inşallah 🤗