1919 doktorunuz bu konuda herhangi bir bilgi vermedi mi benim doktorum her kontrolde sonraki süreç için bilgilendiriyor mesela 29 da gitmiştim en son 30 dan sonra akintilarin olacak bu normal bir şey koku olursa hemen gel demisti hatta akintin olmazsa da patolojik bir sorun var demektir yine gel mutlaka demisti tabii ki aşırı bir akıntı olması sorun olabilir ama yanma kötü koku vs yoksa bir sorun olduğunu düşünmüyorum