Dilara08 sirinx96 valla ilk zmanlar amaaaaan bi benmi doguracam herkes doguruyo diyordum simdi korkudan ölüyorum nasil olacak ne yapicam diye.sonlara geldikce skinti sitres basti
Neziya12 sirinx96 hiç korkucak birşey yok ben ikinci bebeğime hamileyim şuan çok şükür korku yok ne kadar gerçekten hiç o kadar acımıyor sadece tek acıyan şey dikişler oda bebeği emzirmeye falan çalışıyor uz rahat oturamıyoruz diye başka yok