Bende cok korkuyorum.yaşayanlar sağlıkla bebeklerini kucağına aldı mı merak ediyorum. Bugün üçüncü günüm ilk gün boğaz ağrım vardınateşim en yüksek 37.4 e cıktı. İkinci gün sadece balgam, burun tıkanıklığı öksürük kaldı. Bugün üçüncü günüm hala balgam öksürük burun tıkanıklığım devam ediyor. Hiç ilaç kullanmıyorum ama bebeğim hareket ediyorX sadece ona birşey olacak dite cok korkuyorum