beyzaozhan Merhaba emine hanım da doğum yapan var mı acaba ? Çok kalabalık bir hasta kitlesi yok gibi kafam hayli karışık giden varsa yardımcı olsun lütfen 🙏🏻
sunaolmez beyzaozhan Emine hanıma gidiyorum bende çok memnunum kendisinden ayrıca normal doğum için sürekli uyariyo böyle yaoman lazım şu olursa normal doğar söyle olursa sezeryan diye
beyzaozhan Ozgeozgul duydum fakat yoğunluklarından dolayı emine hanımı tercih ettim . Şuan 28 haftalığım emine hanıma gidiyorum ama doğum konusunda ne olacak bilmiyorum
ZeynepDK beyzaozhan gelişim hastanesi Dr Sinan Erdoğan’a gidiyorum çokta memnunum doktorumdan tavsiye edebilirim
Nsnrsnr Ayşegül hanıma gidiyorum Palmiyede gebeliğim başladı başlayalı çok çok memnunum tavsiye ederim