Bkyya Haftaya girmek üzereyim ve bugün duşa girdikten sonra göğsümde çatlakların oluşmaya başladığını farkettim 😢 hindistan cevizi yağı ve zeytin yağı kullanıyordum gerçi vücut çatlamaya meyilli olduktan sonra ne kullanırsan kullan çatlak oluşması kaçınılmaz oluyor ☹️ birgün olacağını biliyordum ama olduğunu gördükten sonra psikolojimi ciddi anlamda etkiledi kendimi o kadar kötü hissediyorum ki anlatamam 😢 bu çatlaklar doğum sonrası düzeliyor mu acaba tekrar toparlanır mı sizce
N06 Bkyya ben de 21 e gircem nasıl bişey ben de yarın kontrol edeyim kensimi neye benziyor canım nasıl
Dermin Bkyya sana tek bir önerim olucak hakiki domuz yağı bul ve sur ben çarşamba doğum yapıcam gram çatlağım yok hatta ilk aylar çok kustum 5 kilo verdim göğsümde çatlma olmuştu domuz yağını kullanınca onlarda geçti ben bile şok oldum geçmez sanıyordum
Bkyya cilekreceli göğüste oluşanlarda mı kalıyor ☹️ aleo vera ve tuz peelingi yapıyorlarmış siz denemiş miydiniz
Bkyya N06 şuan için göğsümde var sadece göbeğimde çıkmadı göğsümde kiler de mor mor kalın çizgiler halinde oluşmaya başladı