kahvesever__ en son akşam 7-8 gibi dışarda yemek yemiştik sonra eve gel falan derken zaman hızlı geçmiş daha bişey yememiştim ondan sonra biraz öncede yatağa yatınca açlıktan midem bulandı resmen can havliyle kalkıp fındık mandalina elime ne geldiyse ağzıma attım ve sakince yatağa döndüm😂😂