Gamzess1 Kızlar 2 gündür bi Ağrı var boşluğumda böbrek tarafı oluyo sanırım nasıl geçer ya deniz kenarında felan yürüyüş yapmıştık üşüttüm sanırım gaz sıkıntısı da biraz var😢 Gebelikle alakalı mıdır bide sizce
Seydasssss Gamzess1 Bende de oluyor ön üst karından arkaya doğru uzanan yoğun ve derin bi sancı şeklinde gaz diye düşünüyorum dispepsi de olabilir hazımsızlık şeklinde günlük oluyor beş dk ya geçiyor ama baya şiddetli doktorla görüşeceğim ben de siz de öyle yapın bence
burcuruli Gamzess1 benimde oluyordu böyle karnımdan sol tarafıma doğru bir ağrı canım geçsin diye üzerine bile yatıyordum o kadar kötü olmuştum ki resmen ağlıyordum doktora gittim böbreğimde biraz büyüme olmuş bol bol su içmemi söyledi gebelikte bu tarz şeylerin olabildiğini söylemişti
Gamzess1 Clementinee Ay dimi ya çünkü bugün gaz olduğunu anladım bende afedersiniz gaz çıkardıkça rahatlama oldu bugün çünkü
Seydasssss Gamzess1 Benim de yarın kont var soracağım içini ferah tut normalde de gaz sorunun varsa muhakkak odur benim normalde de gaz sorunum var 🙏🏻
burcuruli Gamzess1 bana normal olduğunu söyledi doktor ama röntgen çekildim ben ona göre söyledi yani yanlış yönlendirmek istemem belki sizin daha farklı bir şeydir bir doktorla görüşmelisiniz
burcuruli Seydasssss yani korkman için söylemedim canım korkma sakın doktor bana bir problem olmadığını bunun gebelikte normal olduğunu söyledi ben sadece bilgin olsun bir doktorla görüş diye söyledim sakın korkma o günden sonra bol bol su içiyorum bir problem yaşamadım sadece su içmezsem bazen ağrıyor korkuttuysam kusura bakma lütfen 😔