edanurbalci Kızlar 32. Haftadayım yakında bebişe ait herşeyi yıkayıp ütülicem malum. Ama hangi deterjanla nasıl yıkamalıyım hiç bilmiyorum öneriniz varmı?
Elifkc edanurbalci Ben dalanin lavantalı granul sabununu aldım 1kilosu 33tlydi. Narinler ve bebek kiyafetleri için olanı.
cilekreceli edanurbalci duru granüllü sabun kullanırım doğduğundan beri hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ama iki duruluma yaptırırım makinede ne olur ne olmaz
deryacakir5 edanurbalci icerigi temiz olanlarda dalan , duru , dalin var üçünden birini kullanabilirsiniz
maviananas edanurbalci ben minoris aldım 50 ₺ ye tamamen temiz içerikli internetten de arastirin isterseniz ve bebeğinizin kıyafetlerıne yumuşatıcı kullanmayın cildine zarar verir
Anneyimmmmm5 edanurbalci benim ablam ilk dalin kullandı hem deterjan hem yumuşatıcı sonra uni baby yumusatici ve deterjan aldi fiyatida uygun cok memnun allah kismet ederse bende alacagim uni baby