Kızlar benim kız kardeşim gebe üç aylık yanlız bir yumurtaliginda 13 santimlik kisti var ameliyat olması gerektiğini söylüyor doktorlar bebek sağlıklı hiçbir sıkıntısı yok emara girdi emar sonucu direk ameliyat olması gerekiyo ama herhangi bir ağrısı sancısı yok doktorlar ameliyat narkoz verildiğinde bebeğin kalbi durabilir diyo kızkardeşimin ilk bebeği oda ameliyat olmak istemiyo çevrenizde böyle bir olay başından geçen veya olanlar oldumu açıklama yapsanız 😔