nazlikilic evet, tüp bebek benimki. Sizinkiyle tam hangi tarihe denk gelir bilmiyorum ama benim transferden daha iki gün geçmişti ki pembe renkli kanamam başladı, sonra bazı günler rengi kırmızı renge döndü, bazı günler kahverengi oldu, günlük ped koyuyordum adet kadar yoğun miktarda değildi ama öyle de olanlar oluyormuş.. benim bu şekilde iki ay boyunca hergün devam etti,2. ayın sonunda normal adet kanaması gibi yoğun pıhtılı bir kanamam oldu iki üç saatte bir ped değiştiriyordum bir hafta boyunca devam etti, sonra kesildi kanamaların hepsi 🙏