AsyAyse Mahidevrann koyu kahverengiydi benim ki de 5. Haftada geldi doktora gittim hemen yerleşme kanaması demişti
Bfduam Mahidevrann iade-i ziyaret, sende postuma gelmiştin, bende eşlik etmek istedim postuna:) Canım sebebi neymiş lekelenmenin? İnş cevap bulabilmişsindir.
Silasil Mahidevrann benimde 9 haftalikken olmustu sadece bir iki damla acik renk bir kan gelmisti bir daha olmadi doktora gittim bir doz progestan verdi baska da birsey vermedi bir daha
Gulcinn_07 Canim ben 5 haftalik iken oldu çok az lekelenmem geldi hemen doktora gittim progestan verdi bir süre ev işi yapma yat dedi Bi süre full yattım çok şükür atlattım şimdi 20 jaftalik olduk
Gulcinn_07 Yanlış hatırlamıyorsam kırmızıya dönüktü ondan öncesinde zaten kasiklarim ağrıyordu adet sancısı gibi lavaboya gidince geldi leke doktor normal kanama sıkıntı yok dedi .senin hangi renk baya geldi mi canim
Bfduam Mahidevrann canın sağ olsun bi dahaki aya inş yeni umutlar 🤲 Yerleşmeden mi şühelenmiştin, nasıl kanama görmüştün?