Hanımlar merhaba 33+3 teyim bebeğim normalde ciddi anlamda hareketli bir bebek fakat şu 2-3 gündür bir azalma var içime korku düştü salı günü randevumuz var onu bekliyorum doktorumada yazmadım ama bir bilgisi olan var mı acaba neden böyle olabilir diye