Saliha03 Eveeet hamişler ne zaman doğuruyoruzzz😊 Bende doğuramıyorum diye post açmam inşallah bu hafta içi gelsiin artıkkkkk🎊
Saliha03 Aslylmz Amiiiinnn hepimizin ki sağlıklı bi şekilde gelsin inşallah son zamanlar hiç geçmiyor 😌
Aslylmz yrnurer normal istiyorum suan ama cumartesi kontrolüm var 37+1 olucam çatı muayenesi olucak o zaman netleşicek inşallah
Saliha03 Elif-0323 Hadi inşallah sağ salim sağlıklı bi şekilde gelsin bebişlerimiz çok heycanlıyım sabah akşam gelsede bi öpsem koklasam🎊❣️
damlaakgn mrs_tarimm_ aynıyız ama bu hafta geleceğine dair bir umudum yok sizin olmadı güzel keşke gelse☺️
Elif-0323 Saliha03 Amin inşallah bi avazda doğuralım sağ salim sağlıklıca alalım inşallah 🤲🏻 Sanki son günler hiç geçmiyor 😬 ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 🤗