dentin 11 hafta 2 günlük olduk, mide bulantılarımız azaldı yerini geğirme ve gaz çıkartmaya bıraktı( hayret ediyorum çünkü hiç böyle biri olacağımı tahmin etmezdim) sizde durumlar nasıl , kaçıncı haftalardasınız hangi belirtiler başladı? 🤤
Rabiaseher dentin bende 14+4cnm mide bulantısı gitti yerine mide yanması gaz sorunu kabızlık var bide
cgnduru dentin bulanti, bagirsakta gaz sıkışması, midede gaz.. anlıyorum yani zor gerçekten hemde benim hepsi Bi arada af edersin her saniye gegirmek olurmu ne yapsam geçmiyor inşallah geçer hepimizin biz daha 10 olduk bugün 😞
Serapcemre dentin 19+3ten bitki bir anneden selamlar temizlikten öldük kocamla kovit atlattık neyse bir hafta geriledik covit yüzünden
Minik_anne0 dentin 10hafta sürekli çişşş😂Altına kaçırma daha doğrusu okadar şiddetle geliyorki yetişemiyorum artık utanmuyorum alıştım kaç kere kaçırdım ya 😂Eşim bile dalga geçiyor artık bulantılarım devam ediyor hergün çıkartıyorum bazen çıkartırken bile kendimi zorlamaktan kaçırabiliyorum çok ilginç☺️10 haftada beni en çok zorlayan bulantı iştahsızlık yoksa memnunum elhamdülillah🌸
dentin Rabiaseher bir kitapta okudum yapılan bir çalışmaya göre mide bulantısı ile bebeğin saçlı doğma oranı doğru orantılıymış 💇♂️💇🏼♀️
Rabiaseher dentin ikinci gebeliğim cnm oğlumda da o olmuştu yani kel değil di saçi vardı ama bu biraz erken başladı
dentin cgnduru benim de bulantım arada oluyor prilam kullanıyorum hemen. Gaz ve geğirme bende de çok fazla eşim şaşırıyor kız ben seni prenses olarak aldım bu ne diye dalga geçiyor 😂😂
dentin Minik_anne0 10.haftada ben de çok kötü olmuştum bulantı ve kusma bakımından 🤢 ama şükürler olsun şimdi bulansa da kusma olmuyor en azından aç aç gezmiyorum diye seviniyorum 🤤
Serapcemre Minik_anne0 ben de covitken kustum bır gün bayagı altıma kacırmıştım kustukca alttan gitti🤣
gulsah_12 dentin 11 iz bizde ıkı gündür acayıp sırtım ağrıyor hamilelikdenmi çok yatmakdanmı anlamadım sırtı ağrıyan varmıdır acaba 🙈
Ymn3535 dentin bende 11+2 😊 yaklaşık 1 aydır bulantılarım ve ondan daha beteri mide yanmam var bide üstüne ağzımın içinde zehir gibi bi tad var sürekli geçmek bilmeyen 🤦🏼♀️