DuruMelek masallah, Iyi dayanmissin. Bi daha cocuk dusunursen ozaman normal dogumu guzel bi sekilde yasarsin Insallah. Anladigim kadariyle saglikli bi sekilde dogmus bebegn, en önemliside bu zaten. Allah analı babalı büyütsn inşallah ve sağlıklı sıhatlı tabi💓