Drn1 Ben eğer kısmet olursa normal doğum istiyorum fakat öyle bir kesim varki masada acıdan ölürsün dayanamazsın diyorlar , ama bence en sağlıklı olan ve bunca insan yapıyor sonuçta. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bahar1508 Drn1 bende 33+5 im şuan ve normal doğum istiyorum o yüzden hareketlerimi aksatmıyorum hep hareket ediyorum evet biraz sancılı ama nerdeyse hic hissetmeden doğuran bile var neden olmasın yani. Hem daha sağlıklı hem derler ya icin temizleniyor diye hem dikiş yok hemen ayaklanıyorsun zorunlunkalmadıkca bence normal doğum
gldn065807 Drn1 onu kim diyor ya Allahım niye insanları korkutuyorlar hiçbirsey hissetmiyorsun canım hiç kendini korkutma düşünme bunları rabbim ozaman öyle güzel sabır verip ilerliyorki doğumun doğumdan sonra sen bile şaşırıyorsun zaten sadece aklın bebiste oluyo ben bir doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim. Nasip olursa normal yapicam ki hepsinde ağrı acı var sezerynda yokmu var hiç kafana takma hayırlısıyla sağlıkla al kucağına
Seda1208 Drn1 herkese aldırış etme cnm. Sonuçta herkes zor Doğum yapacak diye bir aide yok ağzı olan herkes konuşur boşver evet zor ama anneliğin kolay olduğunu zaten kimse söylemiyor her zorlu şeyin arkadasında güzel birşey vardır takma kafana yap pilatesini yürüyüşünü rabbim yardımcı olur nasılsa bende normal Doğum yaptım şuan 2.ciye hamilryim ve tekrar normal düşünüyorum hani. Herkes yapabiliyor yapabilirsin
Plllvr111 Drn1 ne alaka ki tamam normal doğumda sancı oluyor ağrı oluyor da sezeryanda olmuyor mu sanıyorlar. Bebişler için hangisi hayırlısıysa o olsun 🙏🏻
Asena17 Drn1 kimsenin dedigine bakma kuzum benimde ilk gebeligim normal istiyorum bende kim nederse desin beni korkutamazsiniz diyorum kimseyi takmiyorum yaratilisimiz da var bu Allah bizi boyle yaratmis catir catir dogururuz hic korkma
ozmus Drn1 normal doğum yaptım 3 hafta önce. Yine olsun yine normal doğum yaparım😊 evet sancısı zor yalan yok ama bitiyor geçiyor gidiyor
Anneyimmutluyumm26 Drn1 evet kolay olmuyor ama Allah’ım korusun açıdan ölürsün ne demek ya hep dua et Allahım yardimci oluyor Aciya dayanamayinca belden iğne falanda yapıyorlar o biraz rahatlatıyor .. herşeyin bir zorluğu oluyor elbet
asyaninanneyim Drn1 ac youtube dan sezeryan videosu izle normal dogum icin can atarsın 37+3 de normal dogum yaptım 25 gün oluyo yine olsa yine normal doğum yaparım
Biyo_logg Drn1 tabikide sağlıklı ve dayanılmayacak bişey yok masada ölürsünü kim demiş ? Ben kendimi şöyle teselli ediyodum sokaktaki hayvanlar bile kendi kendine doğum yapıyor ben neden yapamiym 😀
Cnsgkc İnsanlar cidden korkutuyorlar ya ben çok istiyorum hayırlısı ile normal doğum ama o kadar korkutan var ki İnşallah güzel sağlıklı be rahat doğumlar geçiririz 🙏 Bir de bir arkadaş yazmış normal doğumda çocuğum oksijensiz kalmış ıkınmam yetmedi diye onu da görüp panik oldum 😔
Esmahusna47 En sağlıklı normal doğum canım hiç korkma ben ikisinide yaptım keşke ikincisi de normal olsaydı biraz sancı çekiyorsun anne olmak. Kolay değil biraz açısı olucak ama korkma
NeseA Ayy canımın içi düşündüğün şeye bak yaa 3 normal doğum yaptım şimdi dördüncü inan bana kendini doğuma odaklama gebeliğin keyfini çıkar zamanı geldi mi herşey yoluna giriyor kimseye kulak asma kendini dinle Allah büyüktür yardım ediyor evet şancı zor ama sonra herşey yalan gibi geliyor can
alparslanin_annesi Drn1 bence sezeryandan daha kolay atlatılacak belki sancin olacak ama doğacak ve bitecek ama sezeryan olup 2 hafta sıkıntı çekmekten iyidir doğumdan sonra direk ayaktasın acı ile uğraşacağına bebeğimle bağımı kurarım. İçime sine sine ilgilenirim 😊 sezeryan bir tercihtir ve saygı duyuyorum belki bizde mecburiyetten olmak zorunda da kalabiliriz ama insanları korkutmanin anlami yok yani bende sezeryan istiyordum korkudan dolayı ama şimdi normal doğumun sezeryandan daha kolay olacağı kanısındayım
Mrvnehir208 Drn1 kim sana öyle dediyse kötülük yapmış normal doğum evet zor acı çekiyorsun hdrseyde bir zorluk olduğu gibi bundada var ama ölürsün filan nasi laf bunlar bu kadar insan nasıl normal doğum yapıyor o zaman ben iki doğum yaptım ikisi de normal üçüncü de yolda Allah nasip ederse buda normal olacak normal doğum çok güzel bişey bence