Mervesny123 31 haftalık hamileyim 1 haftadır hastanede yatıyorum doktorlar kesin doğuma ait bişey söylemiyorlar antibiyotik alıyorum sizce bebek ne zaman gelir başına gelen oldumu ? Erken doğmasını hiç istemiyorum ama sabrın sonu selamet inşallah 😒😔
Bahar1508 Mervesny123 Allah yardımcın olsun inşallah sağ sağlim yavrunu kucagına alırsın inşallah ben daha böyle bir şey yaşamadım doğumum yok yani daha ama yine de sana dua edip şans dilemek istedim
YaseminveMinisi Hastanede takviye destekle tutuyorlar herhalde sizi. Suyunuz sınırın altında değil herhalde. Biraz daha gözlemle açıklama yaparlar bence. Ciğer geliştirici falan yapıldı mı ?