_SLNPSHR_ Kızlar 34 hafta hamileligin de karın üst kisminda ağrı yaşayan var mı doğum belirtisi mıdır ilk gebeliğim yaşayan yada tecrübesi olanlar yardım edebilir mi ??
Serenica _SLNPSHR_ bn 33+5 I'm catlayan yerler sizliyor yatar kalkarken orasi kopacak gbi aciyor eger bundan bahsediyorsnz evet bn yasiyorm Ama dogum belirtisimi bilgim yok
_SLNPSHR_ Yok hareket ederken yada çatlak ağrısı sızısı değil kızlar bildiğiniz ağrı bu sanki üşütürsün de miden ağrır gibi
Estur _SLNPSHR_ bende de oluyordu hatta 37 haftalığım hala arada oluyor normal demişti doktorum ama sıklığına bağlı sürekli oluyorsa doktora görün