emirem24 hunilimom Minikkkuzum yılbasından önce 3700 denmişti şuan doğum ücreti bilmiyorum ama muayene ücreti 200 tl. Doktordan ise cevremde 4 kişinin 3ü gidiyor ve cok memnun. Benim tercihim devlet. Özel olsaydı hilal hanımda devam ederdim.
123pln Bende Kocaeli çok kuytuda kaliyo o hastane aracınız yoksa çok zor bide orası baya pahalı bir hastane
emirem24 123pln benim kendi fikrim, araştırdığım kadarıyla özeller arasında fiyatları en uygun hastane ve otobüs önünde binip indiriyor anayol kenarında
123pln emirem24 yani ben hamile kalmadan önce tüp bebek için oraya gidiyorum Eray beya ozman muayene ücreti 500 TL’di oda ben raporluyum die ayrıca yol kenarında birakiyo evet ama hastane baya ilerde kalıyor eğer aynı yersen bahsediyorsak
emirem24 123pln yani biraz yürüme payı var evet☺️ Acaba tedavi içinmi o şekilde bi ücret alındı? Normal değil çünkü geçen ay gitmiştim “Sgk” 200 tl idi. Umarım tedaviniz iyi sonuc vermiştir🙏🏻
123pln emirem24 valla neden öyle aldılar bilmiyorum 500 TL verdim tedavim güzel gitmedi çok şükür şuan kendiligmden hamileyim