Cocukluanne41 Kizlar bu hastanede omer dogukan sarac diye bi doktor var kadin doğum ona gidip memnun olan varmi
eceturan Cocukluanne41 ben gittim. Cok tatli bi dr ilgili. Ama suan selcuk topcuya gidiyorum. O daha professional bilginiz olsun.
Cocukluanne41 eceturan bende omer beye aldim bilmiyorum doktora yazdim instagramdan cevapta verdi iyi bi doktora benziyor ilk bi ona gideyim diyorum normalde ilk gebeligim doktor aysegul hanimdi ama randevu yok
eceturan Cocukluanne41 aysegul hanim icin cazgir diyorlar. 😀 iyi bir doktor ben de ozele gidiyordum test yaptirmak icin omer beye gttim cok ta iyi dr du. Simdi yigenim staj goruyor orda o onerdi onun icin gittim cokta memnun kaldim selcuk beyden
Cocukluanne41 eceturan carsamba o doktora randevu var omer beye insallah hersey yolunda gider canim ya yas kac sizin ilk gebelikmi
eceturan Cocukluanne41 insallah canim. Icini ferah tut yeni hamileligin sanirim. Kac haftalik senin benim 37+6 iki dusugum var. 3.gebeligim ilk desek daha iyi olur. 🥰🥰
Cocukluanne41 eceturan benim ikinci gebeligim oglum 10 aylik suan 6+1gebeyim hesaplamma gore doktorda daha net ogrencem de . Rabbim sabir versin bayada büyükmüş neden düşük olduki
eceturan Cocukluanne41 🥰yok suan 37+6 haftadayim. Iki tane dusuk oldu diye basta kan pihtilasmam var tekrarlayan dusuklere sebeb olan. Allah bagislasin evladini. Yoo hic gerek yok 😀 ruhum hala 18 buyumedim ben. 😀
Cocukluanne41 eceturan aminn insallah aslinda cok korkuyorum ikisi nasil olcak diye normal dogumda korkutuyor yine düşünmekten kendimi alamıyorum
eceturan Cocukluanne41 korkma Allahin izniyle yaparsin. Neden yapmayasin Rabbim guc verir bi bakarsin 3. Bile var 😀 kendini strese sokna degmez hamileligin tadini cikar. 🤗🤗
eceturan Cocukluanne41 geciyor gecmez olur mu? Daha dun 6 haftalikti. 😀 oyle bir geciyor ki nasil gectigini anlamiyorsun bile.
eceturan Cocukluanne41 🥰🥰 ilk zamanlar oyle oluyor sonra zaman su gibi akip gidiyor merak etme nasil gectigini anlamiyorsun bile