Polenpolen52 kızlar şuan oldu mıde bulantım var normalı ya , panık atagım var ondanda bulanıyo olabılır bıraz once dogum yapan bırını dınledım de :( dınlemseydım keske allahım ya , sankı gaz sancımda var gbı ama bebek hareketlı gayet bıse olmaz dımı
Vldnshn1 Polenpolen52 Yani ben 23 haftalığım mide yanması felaket bir kusma ile sonuçlandı ama dediğiniz gibi bebeği hissediyordum zaten sabaha da kontrolüm vardı Allah’a şükür bebekte bir sıkıntı oluşmamıştı normal şartlarda mide bulantın olmuyorsa stres,atak vurmuş olabilir
Veraleyl Polenpolen52 midenizi üşütmüş olabilirsiniz bende 24+4um soguk olduğun da üşüttügum de bulantı kusma oluyor
Polenpolen52 Veraleyl valla bıdaha dondurma yemıcem heralde cok yedım 🙁 ama ogleden sonra yemıstım , aksamda komsu dogumunu anlattj korktum panık oldum